Vuonna 2006 painoin n. 60-62 kiloa (ei ole tarkkaa tietoa, en käynyt silloin vaa'alla - ei ollut tarve). Olin hoikka, näytin hyvältä, tunsin oloni hyväksi ja valloitin mm. elämäni miehen tuolla olemuksella.
Vuonna 2009 painoin 66 kiloa, tällöin raskauduin ja sain lapsen. Paino oli noussut keskenmenon jälkeen ja olin vähän allapäin jo tuosta noususta.
Kesällä 2016 vaaka kävi toisen keskenmenon jälkeen jo lähellä 74 kiloa ja iski ahdistus. En enää ikinä halua painaa 76 kiloa, kuten painavimmillani joskus 2004!
Nyt blogia aloittaessani painan noin 71-72 kiloa.
Tavoitteeni on painaa jossain vaiheessa taas n. 64 kiloa ja tuntea oloni taas viehättäväksi ja kevyeksi. Otan tuon 64 kiloa tämän blogin tavoitteeksi. Jos siitä sitten kilo tai kaksi tulee takaisin, uskon voivani elää sen kanssa.

Menestyksekkäimmät laihdutuskuurini olen vuosien varrella vetänyt 1200 kcal kalorilaskennalla sekä Go Fat Go -ruokavaliolla. Ajattelin nyt mennä taas tuolla Go Fat Go:lla, siinä kun ei pääse nälkä yllättämään. Voi olla, että vähän sovellan (en esim. siedä puuroa ollenkaan tai aio syödä Omegoja), mutta perusperiaate olkoon nyt ainakin alkuun tuo Go Fat Go.

Tunnustan teille kaikki syömiseni ja harkitsen vakavasti myös kuvien ottamista.

Liikuntaa vihaan - ettäs tiedätte. Jokainen sohvalta noustu hetki on minulle plussaa, olkaa siis armollisia typeriltä tuntuvia "liikuntasuorituksiani" lukiessanne.

Vihaan myös vettä, se on vaan yksinkertaisesti niin pahaa. Juomapullosta pystyn sitä nykyään juomaan (kun sitä ei tarvitse juodessa samalla haistaa), joten olen sijoittanut rahani kahteen 1 litran pulloon, jotka auttavat minua kotona ja töissä.

Työni on istumatyötä, jossa liikun vain satunnaisesti vesipulloa täyttämään ja vessaan. Kaloreita kuluu päivän aikana varmaan puhdas nolla. Töihin ajan autolla ovelta ovelle jne. Olen sohvaperunoiden kuningatar. En jaksa juosta edes 200 metriä ilman tukehtumiskuoleman oireita!

Tästä lähdetään. :)

Nyt fiksailen vähän blogin ulkonäköä ja hion painotaulukko-Excelini iskuun.