Operaatio Hoikkeliiniksi etenee, vaikken olekaan tänne raportoinut.

Huomasin, että korvien väli sanoo minun syövän liikaa Go Fat Go:lla, joten vaihdoin vähän lennosta sellaiseen fiilispohjaiseen laihduttamiseen. Olen pyrkinyt pitämään kalorit vähissä, niitä kuitenkaan anaalisen tarkasti laskematta.

Lauantaina aamulla painoin jo 67,8 kg ja olin ihan fiiliksissä. Lauantaina kävin ahmimassa sushibuffetin ja join vähän punkkua ja sunnuntaina aamupaino olikin sitten 68,5 kg. Pisti sen verran vituttamaan, että söin koko sunnuntain aikana vain yhden omenan ja 120g pihvin. Tänään aamupaino oli 68,0.

Mun motivaation syö aivan täysin tuollaiset ylös päin tapahtuvat pompsahdukset! Vituttaa ja tekee mieli lopettaa koko laihdutus. Mutta yritän jatkaa. Sisulla ja raivolla.

Neljän viikon välikatsaus: 4 viikkoa, 3,6 kiloa. Varmaan tuo on tahtina ihan ok (vähän alle kilo viikossa), mutta ei haittaisi, vaikka menisi vähän nopeamminkin...
Tosin. Tuossa verrataan aamupainoa ja iltapainoa (en tiedä projektin alun ajalta aamupainoa), joten todennäköisesti olen laihtunut näissä 4 viikossa vain jonkun 3 kiloa eli 750g viikossa. Tavallaan ihan kiva (kaikki menetetty läski on plussaa), mutta toisaalta ärsyttää hidas tahti.

Noh, tavoite on joulukuussa, jolloin kekkuloin 3 viikkoa bikineissä etelän lämmössä. Sinne on vielä onneksi 9 viikkoa aikaa. Teoriassa ainakin voisin päästä tuonne 64 kiloon siihen mennessä. Jos jatkan puoli kiloa viikossa tahdilla, olen tavoitteessani just lähdön hetkellä. Tilanne ei siis salli yhtään repsahdusta (ei enää yhtään sushibuffettia!) ja varmaan nuo viimeiset kilot on tiukemmassa kuin alussa pudotetut, joten täytyy ehkä varautua vähän huonompaankin tulokseen..